Tengkiu So Much..!! MMuuahh..

November 10, 2009

Perkahwinan di Klang..huhuhu

salam..
1 november lepas eida ke Klang menghadiri majlis perkahwinan sepupu eida dengan kawan sekolah eida...huhuhu mesti korang sume nak tau kan mcm maner sepupu bleh kawin plak ngan kawan karib eida nih,..herm mmg jodoh tu ditangan tuhan tapi klu kite tak berusaha tak jadi gak kan???..so nak dijadikan cite kawan eida ni datang lah umah eida sebab cuti hujung minggu..kebetulah atuk eida (skang dah arwah) sakit so kitorang pun nak pg melawat..tup2 si asri ni pun nak tumpang sekali satu kete pg umah atok,,
huhuhu eida pun ape lagi kenen2 kan lah diorang ni...maklumlah sua2 solo lagi,,hik3 ha kenen punye kenen tup2 melekat plak..alhamdulillah dari bertunang sampai lah menjadi suami isteri..tu lah orang kate klu dah jodoh tu tak kemane..so eida ngan ekin ni bleh jadi semakin rapat lah..
huhuhu tetibe teringat lak dedulu time sekolah..bile sakit pewot jer ekin ni lah yang berusaha cari kan ubat untuk eida,,bile eida merajuk je dier ar yang pujukkan,,ekin ni mmg kawan sejati..seronok sangat berkawan ngan dier..dier lah yang bungkuskan eida klu eida tak sempat nak makan kat dewan makan (maklumlah eida ni selalu bangun lambat pastu selalu je terlepas nak sarapan..huhuhu),..jadi dier ar tolong tapaukan..
hehehe eida dulu mmg suke buli ekin ni,,maklumlah dier ni lembut ckit orang nyer,,eida ni gile2..huahuahua time bengkel masak memasak lagi kitorang dua2 jadi gile,,,sampai kan cikgu pun kate kumpulan kitorang ni degil ckit..hik3 resepi tulis 100gm kitorang amik 150 gm..cikgu suruh buat pau kecik2 nnt dier kembang kitorang ni degil sangt tak nak dengar cakap..ha amik!!..sume pau tu jadi gemok2 pastu melekat2 antare satu same lain,,hihihi mmg kelakar ar time tuh,,cikgu hangin jer,,huahuahua..ingat lagi time cikgu sruh jual kuih2 yang kitorang buat,,kumpulan lain sume jual lebih dari 5 tapi kumpulan kitorang jual 1 atau 2 je ,,hahaha yang lain pg bagi kengkawan rase..(mmg degil time tuh,,hahahaha) seronok gile ar..memalam curik masuk begkel nak masak megi nyer pasal..huhuhu tu sume dah jadi kenangan terindah..
skang ekin dah jadi isteri orang,,,iaitu isteri pada sepupu eida sendiri,,,so eida pun bersemangat lah nak menghantar pengantin lelaki..hik3...
panas2 ni nak nunggu pengantin lelaki bersiap... gambar ni tak tau ar ape hal tetibe lak jadi camni,,huhuhu tasya kuar kan tangan tuh tak comel nnt,,huahuahua cayang umi ngan nenek teh yerk,,,..
nenek2 muhammad ariff izzan,,huahuahua meletop abis...abis ar pengantin kalah pasni,,huahuahua
dah jalan..jalan cepat...pewot dah lapa ni,,ujan lak tuh,,huhuhuhu
uit cam pengantin plak siap berpayung2..hehehehe (kire pengantin lah tu sebab lom 2 tahun lagi cume tak bape baru jer..huahuahua)
tada....ekin...kawan ku,,eh silap sepupu ku,,huahuahua ape2 pun bleh lah,,
pak..pak..gebung..gebung,,hahaha tetibe teringat plak waktu sekolah cikgu sruh bunyi KELOPAK..KELOPAK..KELOPAK..JANTUNG..JANTUNG..JANTUNG..hahahaha lawak jer...bleh plak mcm tu erk??huhuhuu
ayok mane izzan??huhuhu ujan time tuh kne selamat kan si kecil,,hahaha kang demam plak,,sape nak jage..???...eida jugak,..huhuhu
lari..lari huhuhu cian izzan..dah la ujan pastu bising lak ngan kompang..hahahaha pakteh..jgn stop kat citu jalan depan lagi,,huhuhu
ceh tetibe teringat plak time eida bersanding dulu2..hahaha (isk menggatal sungguh eida ni) dah ader anak pun ade ati nak try lagi dok atas pelamin tuh,,so anak sape nak jage??huhuhuhu...
*perhatian..kepala pengantin tu setakat crown je erk..yang kayu tu pelamin tau..hahahaha (tapi sekali tgk mcm ala ape tu yan mcm kat kepala firaun tu,,hahahah) syikin jgn marah ek gurau je..huhuhukite nak ckit tau ekin,,nyumm,nyummmmm...ha jage anak2 tu....belajar2 care2 nak pegang anak,,nanti senang nak kawin nnt..(abg eida awak bulan 5 tahun depan dier kawin) nnt eida jemput erk,,huhuhu ni peminat2 yang nak dengar lagu dendangan eida ngan suami..huahuahua (pantang gile tgk karaoke tuh!!) SEIRING DAN SEJALAN..SEINDAH BUNGA DI TAMAN......huhuhu lagu khas untuk pengantin hahaha anak biar abg ngan ngan kak su jage erk...hik3
SAYANGgggg....nak itotttttt..huahuahua mcm orang dedulu plak..hik3 cam sarib dol ar abg..huhuhu
Ni bebudak lagi ar mcm orang lamer..hahahaha cewah mcm moto tu berjalan plak erk,,hik3
mesti bangga gile pakcik nyer motor ni.,huahuahua maklumlah motor dier banyak orang berkenan..huhuhu

2 comments:

Ava said...

haha meriah sakan nampak...

Asyeida said...

hahaha mmg meriah tau,,huhuhu tetibe teringat time kite kawin dulu,,hahahaha

Related Posts with Thumbnails

my anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Ariff Izzan Bin Mohd Asyraf

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Our second baby..

Lilypie Maternity tickers