Tengkiu So Much..!! MMuuahh..

July 02, 2009

Umi doakan semoga Tasya segera sembuh..

Salam.. Hari ni eida sedih sangat sebab anak buah eida yang paling kecik sekali akan dimasukkan ke hospital untuk menjalani operation esok..pastu nana plak sedih sebab kak long kne dok seminggu kat hospital untuk jage tasya.lagi pun nana tak pernah berenggang ngan adik kesayangan dier tasya...ntah lah sejak semalam air mate ni mengalir jer..bile ibu call bagitau tasya akan dimasuk kan hospital esok (harini) air mate ni tak henti2 lak menangis..Hati ni sedih mengenang kan boleh ke tasya tanggung kesakitan tu?? dengan tangan sebesar 2 jari orang dewasa tu boleh ke tahan bile kne cucuk?? masuk wayar lagi..mcm2 lagi yang aku terfikir.. pastu terkenang dier ketawa sebab dier dah pandai mengagah tapi esok dier akan menangis jer sebab menanggung kesakitan.. Ya allah klu aku boleh ganti kan tempat tasya..sanggup aku lakukan untuk si kecil yang tak mengerti aper2 tu..walau pun aku belum jadi ibu tapi hati aku mudah tersentuh..(eida tau perasaan kak long) ape pun semua kne tabah sebab ni semua untuk mase depan tasya.. Tasya umi doakan semoga tasya segera sembuh yer sayang..Umi sayang kan kamu semua..(Tasya, Nana & Aiman)...Semoga kamu semua cepat membesar dan menjadi orang yang bergune..Aminnn

No comments:

Related Posts with Thumbnails

my anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Ariff Izzan Bin Mohd Asyraf

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Our second baby..

Lilypie Maternity tickers