Tengkiu So Much..!! MMuuahh..

July 16, 2009

Darah oh darah....

Salam... Semalam eida pg check-up kat hospital kajang...alhamdulillah darah tinggi ngan kencing manis semua dah hilang..cume ader rase pening2 ckit2 jer tapi eida kne check tekanan darah selang sehari kat klinik untuk pastikan darah tinggi tu kompom tak der...huhuhuhu... Tapi ader sesuatu yang tak dijangka...kumpulan darah eida plak susah nak dapat...Ya allah memacam dugaan yang diberi...sedih gak bile dengar sebab dier kate kumpulan drah eida ni ader tak sampai 10 orang dalam seratus orang...(tetibe rase mcm nak nangis..isk..isk..isk..)
jadi darah eida diambil sekali lagi semalam untuk pastikan yang kumpulan darah eida betul2 (A-)... Eida doakan semoga keputusan tu salah...huhuhuhu..Tetibe lak tukar kumpulan darah(A+)...Tapi klu betul hospital kne cari penderma darah (A-) secepat mungkin sebab kat hospital tu cume ader yang positif jer....bile dengar mcm tu rase nak pengsan pun ader..doktor cakap hospital kne spare darah tu..maner tau ader kejadian yang tak di ingini berlaku..tapi mudah-mudahan semua nyer selamat..dan darah eida mencukupi untuk melahirkan anak ni...Amin...Bile pikir balik... naper lah dulu eida tak pernah derma darah..herm...insyaallah klu tak der aral melintang suatu hari nanti eida nak cube derma darah...(Tapi tak tau lah bile sebab eida takot jarum sebenar nyr...)huhuhuhu..Jomlah kite beramai2 derma darah menambah kan pahala...heehe

2 comments:

Ava said...

saya ada hati nak derma darah,darah saya 'O'.tapi smpai hari ni blom lgi tertunai...takut la awak..huhuu..tahun depan jer lah hehe...

Asyeida said...

hehehee
bukan awak je takut,,
kite pun takut gak,,,
takpe nanti klu takut dah hilang kite derma erk..hik3

Related Posts with Thumbnails

my anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Ariff Izzan Bin Mohd Asyraf

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Our second baby..

Lilypie Maternity tickers