Tengkiu So Much..!! MMuuahh..

June 10, 2010

mandi manda...

Disebab kan ari minggu cuti ..tak der aktiviti lain nak buat..nak shopping lom gaji..nak pg jalan2 putrajaya pun mcm tak best tghr pepanas tu..kalau malam tu sedap lah ckit sejuk jerk...si kecik pun bleh blaja jalan kat dataran....
kalau tak pun dok depan tv layan hindustan ke ...layan DVD ker...herm eida ngan incik hubby pun beroperasi meniup belon untuk kolam izzan....sungguh mencabar sebab payah giler nak mengepam..huhuhu....disebab kan nak jugak mandikan si kecik tu dalam kolam...ayah dier bersungguh2 mengepam..umi dier sidai baju sambil tgk ayah dier pam kolam..hehehe...ayah yang baik..hik3...
Tada....Mr.POTATO....hehehehe...incik hubby pun masuk mandi sekali dalam kolam tuh..(tu mmg matlamat incik hubby pun)..wakakaka...disebab kan malu nak mandi sensorang..incik hubby mandikan izzan sekali..berseronok lah dua beranak tuh...umi dier tak masuk yer sebab space tak banyak dah..maklumlah ruang sebenar nyer untuk budak bawah umo 10 tahun jerk..hehehe....
Yahooo....gigi izzan dah nak tumbuh lagi 2 batang.. makne nyer gigi izzan akan ader 6 batang nanti.... makin sakit lah jari umi kne gigit..

videoakhir sekali....untuk tatapan korang semua...nyanyian si ayah untuk si anak........Layannnnnn.......

No comments:

Related Posts with Thumbnails

my anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Ariff Izzan Bin Mohd Asyraf

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Our second baby..

Lilypie Maternity tickers