Tengkiu So Much..!! MMuuahh..

May 30, 2011

Izzan oh izzan

Salam isnin semua...selamat kembali bekerja..kepada sesiapa yang masih lagi bercuti tu selamat bercuti..harini ramai yangbercuti..mane taknyer kat ofis eida semua cuti tinggal eida sorang je..sangat lah boring tak der kawan nak bersembang nak bergaduh dan yang paling penting tak der kawan yang nak bergosip..hehehe..tapi tak per esok insyaallah bleh gosip2 erk..hari bukan eida nak kongsi kan kisah anak teruna eida yang makin lame makin membesar dan makin bijak..kan main banyak makin nye..hik3..ape yang umi ngan ayah dier buat dier mesti buat sekali..ape orang cakap pun dier mesti nak ikut..malam tadi nak tido dengar dululagu KALAU BERPACARAN..kan main dier joget siap nyanyi ikut hujung2 jerk..comel jerk Dier bab bergambar no 1..pantang sua kompom dier wat pose tiru cam umi dier..hehehe tak buat mcm maner dah anak beranak..kompom lah ader ckit ikut perangai umi,,takkan lah 100 persen nak ikut ayah je kan..hehehe erm ingat tak dulu eida ader post kan hobi hubby eida yang suke main helicopter kawalan jauh..??klu tak ingat klik cini video Ha sekarang hobi tu dah tumpah pada izzan.. siap hubby belikan heli yang kecik untuk izzan lagi.(selamat lah Heli ayah)..tapi ni bukan lah izzan sorang je main..umi dier pun tumpang sekaki..maklumlah mane leh anak yang kecik tu pandai tapi umi dier tak reti2 nak terbang kan heli tu.tercabar tau..hahaha..first time main habis satu rumah eida langgar..last2 hubby tolong ajar kan baru lah past..tu pun ckit2 la lom pro lagi..tapi izzan plak dier tak yah ajar..dier main tekan jerk..langar ape pun tak kisah..janji heli tu terbang,,klu tak terbang kompom lah heli tu kne baling..kat cini eida kne bersabar sebab klu dah semua dier langgar umah kompom2 lah jadi mcm dilanggar garuda..huhuhu tapi izzan wat tak kisah sume tu y ang dier tau nak terbang kan heli jerk..dah mcm budak besar eida tgk..sib baik lah ader heli kecik klu tak ranap lah heli ayah dier..huhuhu video Jom kite karok sesame..herm..piano ni bukan izzan main sorang ayah dier pun tumpang sekali..Piano ni masih selamat lagi..permainan lain dier dah rosakkan..tapi ni umi dier sempat selamatkan setiap kali dier nak rosakkan..alahai anakku..kang marah merajuk..nak taknak kne marah jugak..hehehe

No comments:

Related Posts with Thumbnails

my anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Ariff Izzan Bin Mohd Asyraf

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Our second baby..

Lilypie Maternity tickers