Tengkiu So Much..!! MMuuahh..

January 10, 2011

Selamat Datang Nur Ellyana Batrisya

Nur Ellyana Batrisya Binti Ridzuan..itu lah name anak buah eida yang ketiga.paggilan manje nyer TISYA...lahir lagi 2 hari nak masuk tahun baru 2011 so bukan lah bayi tahun baru..cume bayi akhir tahun jerk..hahaha..dilahir kan di Hospital Besar Melaka seberat 2.8kg..sama lah ngan berat izzan dulu..sangat kecik..nak pegang pun alahai comel jerk..anak buah eida sume perempuan..kire cucu ibu eida sorang je lah hero iaitu anak eida jerk..
Ni gambar dier mase berumur 6 hari..muke dah lain ckit berbanding mase baru lahir..tapi kuat nyusu..alhamdulillah rezeki dier dapat minum susu ibu banyak2..kesian kat izzan ckit jerk..isk..isk..cdeh plak.. video Ni saje jerk nak kongsi kat korang ..eida mandikan si kecik tisya ni..hahaha sib baik berpengalaman tolong ibu jage baby dulu2..so tak lah kekok nak mandikan bayi sebesar tisya..Tisya tau yang mandikan dier bukan nenek..tu yang dier protes tu..huahuahua..takpe nanti umi datang umi gomol lagi..tapi maklumlah dah lamer tak der bayi tu yang menggigil ckit..tapi eida suke.klu leh pas mandi..nak mandikan lagi..dan lagi...dan lagi..dan lagiiiii...

No comments:

Related Posts with Thumbnails

my anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Ariff Izzan Bin Mohd Asyraf

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Our second baby..

Lilypie Maternity tickers