Tengkiu So Much..!! MMuuahh..

February 19, 2009

10 kelebihan tiada kekasih

# Jimat masa # Dapat tido lena # Tak perlu riso kalu xde miskol # Tak perlu riso nk mekap kalu xcantik # Boleh makan kt mana2 restoren # Takde lagi sms boring tgh malam # Bley cakap dgn mana2 lelaki # Takde lagi nasihat yg membingitkan tinge # Bley pergi ke mana saje hatta dgn sesape ponn # Tak perlu dgr lawak bodoh lagi Eva&Eida

2 comments:

CT Delima said...

tapi kan kalau x der kekasih ni boring tau,nak2 bila nak manja2 x der sape nak hulur kan bahu ahakkk! hehehe

Eva&Eida said...

a ah betol tu tak ader yg akan mengusap kite ngan belaian dan kasih sayang.huhuu...sedey~hehe

Related Posts with Thumbnails

my anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Muhammad Ariff Izzan Bin Mohd Asyraf

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Our second baby..

Lilypie Maternity tickers